REKLAMACJE

Zgłoś problem - rozwiążemy go razem

Proces reklamacyjny

Zależy nam na Twojej satysfakcji - każdą reklamację traktujemy priorytetowo

1

Zgłoszenie

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo

2

Weryfikacja

Analizujemy zgłoszenie w ciągu 24 godzin

3

Rozwiązanie

Proponujemy rozwiązanie i ustalamy termin

4

Naprawa

Wykonujemy niezbędne prace naprawcze

98%
Pozytywnie rozpatrzonych reklamacji
24h
Średni czas odpowiedzi
5 dni
Średni czas naprawy
99%
Zadowolonych klientów

Jak przebiega proces reklamacyjny?

Krok po kroku - od zgłoszenia do rozwiązania

DZIEŃ 1

Zgłoszenie reklamacji

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Przekaż nam szczegóły problemu oraz numer zlecenia.

DZIEŃ 1-2

Weryfikacja i analiza

Nasi specjaliści analizują zgłoszenie. W razie potrzeby prosimy o dodatkowe informacje lub zdjęcia.

DZIEŃ 2-3

Propozycja rozwiązania

Przedstawiamy propozycję rozwiązania problemu i uzgadniamy z Tobą szczegóły oraz termin.

DZIEŃ 3-7

Realizacja naprawy

Wykonujemy niezbędne prace naprawcze zgodnie z ustaleniami. Dbamy o najwyższą jakość.

DZIEŃ 7

Potwierdzenie satysfakcji

Odbierasz pojazd i potwierdzasz, że problem został rozwiązany. Zawsze dbamy o Twoją satysfakcję.

Masz problem z naszą usługą?

Skontaktuj się z nami - rozwiążemy go szybko i profesjonalnie

739 909 361 NAPISZ DO NAS