Zgłoś problem - rozwiążemy go razem
Zależy nam na Twojej satysfakcji - każdą reklamację traktujemy priorytetowo
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo
Analizujemy zgłoszenie w ciągu 24 godzin
Proponujemy rozwiązanie i ustalamy termin
Wykonujemy niezbędne prace naprawcze
Krok po kroku - od zgłoszenia do rozwiązania
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Przekaż nam szczegóły problemu oraz numer zlecenia.
Nasi specjaliści analizują zgłoszenie. W razie potrzeby prosimy o dodatkowe informacje lub zdjęcia.
Przedstawiamy propozycję rozwiązania problemu i uzgadniamy z Tobą szczegóły oraz termin.
Wykonujemy niezbędne prace naprawcze zgodnie z ustaleniami. Dbamy o najwyższą jakość.
Odbierasz pojazd i potwierdzasz, że problem został rozwiązany. Zawsze dbamy o Twoją satysfakcję.
Skontaktuj się z nami - rozwiążemy go szybko i profesjonalnie